Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

w oczekiwaniu na wiosnę ...

Z domu powoli znikają czerwone ,świąteczne dodatki



 i serce coraz bardziej rwie do zielonego i do kwiatów...Jednak widok za oknem skutecznie je studzi .




 




Energetyczne dodatki zastąpiły takie,uwielbiam szydełkowe dodatki postanowiłam coś stworzyć ...wyszło takie 'cudo'
Walentynkowy komplecik ...




Wszędzie pojawiają się moje ceglane ulepu



I anioły jakieś bardziej wiosenne ...w pozycji Dyzia czekają na zieloną trawkę i bez czapek chyba w powietrzu pachnie wiosną !!


Zaczęły tez powstawać Wielkanocne ozdoby ...o ile można to tak nazwać









To na tyle pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia!!

20 komentarzy:

  1. Oj jeszcze nie pachnie wiosną u nas zima na całego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam twojego bloga i jestem zachwycona cudne te twoje ceglane ulepu jak to nazywasz ale z szydełkiem świetnie dajesz sobie radę wszystko pięknie poukładane piękne prace pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj molcia !!Bardzo mi miło ,że zajrzałaś w moje skromne progi i jeszcze chwalisz :-D
      Serdecznie dziękuję za budujące słowa i zapraszam ponownie !!

      Usuń
  3. Od razu widać kto pragnie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać a tu zima w odwrocie ...mam nadzieje ,ze to jej ostatnie tchnienie !

      Usuń
  4. Witaj Dana
    Dziękuję że wpadłaś do mnie z wizytą, wpisuję się na listę Twoich obserwatorów:D
    Piękne rzeczy pokazujesz, a co do łazienki jestem jej fanką. Ta z pomarańczem jest super a ja jeszcze pamiętam odsłonę z cudnymi fioletami :D, chyba sobie zerżnę pomysł odnośnie kolorystyki ścian i podłogi, bardzo uniwersalne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emciu stęskniłam się za Twoimi pięknymi pracami !
      bardzo mi miło ,że moja łazienka Ci się podoba ,M własnie kończy WC mam nadzieje ,ze też się spodoba .
      Jak Ci się podoba to proszę bardzo ;)

      Usuń
  5. hej Danusia ,,,,jak miło znowu się spotkać :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapobiegliwa jesteś...już koszyczki na Wielkanoc...
    Podziwiam...
    Piękne ujęcia tych kuleczek w lodzie...Apetycznie to wygląda...;)
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet się nie obejrzeliśmy i mamy 3 tygodnie do świąt ..ozdoby będą jak znalazł !
      Lubię fotografię ,ale do dobrych zdjęć daleka droga ...miło że Ci sie podoba .
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Witaj, Danusiu!
    Oglądnęłam Twoje prace i pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy:
    ja marzę, a Ty marzenia realizujesz. Od kilku lat marzyły mi się
    tego typu prace, a Ty po prostu siadasz i je wykonujesz. Zawstydziło mnie to i od jutra ja również zacznę realizować swoje marzenia.
    Czy mogę liczyć na Twoją pomoc w kwestii utrwalania (raczej informacji o wypalaniu tej gliny)? Kupujesz tę glinę pakowaną w kostki w marketach czy masz swoje miejsce zakupów? Twoje prace są tak subtelne, delikatne, wymuskane. Ech, zazdroszczę talentu...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...marzenia się spełniają ,tylko trzeba mocno w nie wierzyć !
      Bardzo się ciesze ,że moje prace Ci się podobają .Dziękuje serdecznie !
      Kupuje glinę w sklepie dla ceramików i wypalam ja w piecu do ceramiki w temperaturze ok 1100 stopni
      Jak masz na imię ?Pozdrawiam i zapraszam!!

      Usuń
  8. Danusiu - co planujesz wiosenno i wielkanocnie . Masz jakieś pomysły. Jajeczka oglądałam na FO -cudne Ewiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu mam kilka pomysłów są to głównie jajka i kurki ...to lubie najbardziej !
      Dziękuję !
      Buziaki!

      Usuń
  9. Ale piękne koszyczki. Zdolna dziewucha z Ciebie. Pozdrawiam z FO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorociu bardzo Ci dziękuję za miły komentarz !!Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  10. Puk, puk...Danuś wiosna za oknem ! Może najwyższy czas odkurzyć blog.
    Buziaki Iwona P.

    OdpowiedzUsuń