Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

...co mi w sercu gra

Po świętach z nudów wzięłam sie za igłę i nitkę .Ostatnio marzyłam żeby nauczyć się szyć ...podglądałam ,podziwiałam i mam to
Na początek ocieplacze na kubeczki z serduszkiem do kompletu



Później w ruch poszedł filc  szablony,wzory ,nożyczki i


Powstała mała' kolekcja '


Kilka zbliżeń...




























Z resztek powstał łańcuch




Do kompletu powstała walentynkowa misa





Ulepiłam też kilka nowych aniołów ...jeszcze ciepłe





Pozdrawiam serdecznie !!

12 komentarzy:

  1. Danusiu witaj. Stworzyłaś piękną serduszkową kolekcję;pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluniu witaj kochana !!Dziękuję ...to początki ,ale igła mnie bardzo fascynuje ..tyle można wyczarować :D Buziaki Dana

      Usuń
  2. Hej Danusiu cieszę się,że będę mogła podglądać tu a nie tam.Jeszcze Aldona mogłaby sie dołączyć,pewnie sporo by miała do pokazania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluniu cieszę się ,że wreszcie będę mogła podglądać Twoje nieprawdopodobne metamorfozy!Tęskniłam <3 Pozdrawiam Dana

      Usuń
  3. DANUSIU Wspaniałe te serduszkowe łańcuchy -mogą być na choinkę . Ale kolekcja serduszek walentynkowych liczna i różnorodna ,ach cudeńka . Dalszej insoiraccjii tworzenia Ewiczka 52

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu dziękuję za przesympatyczny komentarz !!Bardzo mi miło ,ze podobają Ci się moje prace:D

      Usuń
  4. Witamy! Piękne prace, będziemy tu wpadać:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie ,będzie mi niezmierni miło gościć tak wspaniałych gości !!

      Usuń
  5. cudowne serduszka ale aniołki są BOSKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie !!Bardzo dziękuję za przemiłą opinię :D

      Usuń
  6. Danusiu u Ciebie jak zawsze uroczo i ciekawie... cudne Twoje ulepy.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joluniu a Ty jak zwykle jesteś hojna w obdarowywaniu mnie komplementami .Bardzo dziękuję ,takie słowa dodają skrzydeł i znów chce mi się ulepić jakiegoś skrzydlatego anioła .Buziaki!!

      Usuń