Obserwatorzy

środa, 27 marca 2013

...świąteczne strojenie ;) czyli na przekór pogodzie !

Pogoda nas nie rozpieszcza i za oknem prawie zimowo ...nawet mi przemknęło przez myśl czy ni wyciągnąć choinki ;) ...ale nie dam się zaczęłam świątecznie zdobić domek :D
Bez ładu  składu wycieczka po moim prawie świątecznym domku ...

Tu pisanki ...prezent od koleżanki...dzieło sztuki!!

moje ceramiczne na barku








...karczochowe prezent od forumowe przyjaciółki <3

i moje z gęsich wydmuszek

kurczaki opanowały kuchnię


Pozdrawiam jajecznie !!

7 komentarzy:

  1. Danuś, Ty się doigrasz w końcu ! Któregoś dnia stanę przy futrce z walizką :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. He he :d
    Danuś pięknie albo i jeszcze piękniej, strasznie podobaja mi się pisanki i te z masy i te z wydmuszek, i ściany mi sie podobają i pieknie masz tak, że nie wiem na czym sie skupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Emciu dziękuję za przemiłe komplementy !Bardzo się cieszę ,że Ci się u mnie podoba :)
    Pozdrawiam gorąco w ten ziąb !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się normalnie wpraszam do Ciebie ..tak pięknie i świeżo..wiosennie i świątecznie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy słonko serdecznie zapraszam ...własnie kończymy odświeżanie domu więc każda para rąk się przyda ;P
      A tak na poważnie bardzo mi miło i dziękuję serdecznie za miłe słowo ...każde takie dodaje mi skrzydeł !
      Buziaki i pozdrawiam wieczorkiem !!

      Usuń
  5. ale ślicznie:) jaja peirwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń