Obserwatorzy

środa, 12 grudnia 2012

...lecą anieli

Dzisiaj się zorientowałam ,że wszyscy stroją już świątecznie domy a ja utknęłam w glinie...
Lepię kolejne anioły i pakuję 'prezentowo' ,bo czuje już na plecach oddech świat.











Powstała kolejna anielska rodzinka...miałam chyba przypływ weny 








i takie do zawieszenia na kominku



Popełniłam też podstawki pod świece na wigilijny stół 





Coraz bardziej pochłania mnie gliniany świat...zapominam o wszystkim a tu czas na porządki ,ale pierniczki już mam upiekłam miedzy jednym a drugim wypałem 







Nigdy nie lubiłam zimy  a w tym roku spojrzałam na nią łaskawszym okiem ...maluje nam cudowne obrazy...
cudowne romantyczne ,obsypane naturalną biżuterią 















Pozdrawiam wszystkich zaglądających !Dziękuję za miłe komentarze i proszę o opinie ...

2 komentarze:

  1. Fantastyczne zastępy anielskie!
    Cudownie zapakowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,ze się podobają!Dziekuję!

      Usuń