Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Wprowadzenie...


Nazywam się Dana...zaczynam pisać tego bloga ,bo wreszcie znalazłam czas na realizację własnych pasji.Zawsze było coś ważniejszego dzieci,dom i ogród ...który zresztą jest moim oczkiem w głowie .Oto on 


Ale do rzeczy o ogrodzie tez pewno będzie ,ale później .
Interesuje mnie mnóstwo rzeczy zaczęło się od staroci ,którym zaczęłam przywracać nowe życie i wykorzystywać do aranżacji mojego domku 




 Jakiś czas temu zapisałam Małego czytaj młodszego syna na zajęcia ceramiki no i przepadłam ...
Zaczęłam się bawić i lepić różne twory kilka na początek






i tak to się zaczęło...





13 komentarzy:

  1. Danusiu cieszę się, że w końcu otworzyłaś własnego bloga. Jesteś, tak wspaniałą osobą, pełną pasji, że grzechem byłoby zatrzymanie, tego wszystkiego wyłącznie dla siebie. Życzę powodzenia na nowej drodze życia :-) Pozdrawiam cieplutko Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwciu witaj !!Dziękuję za wszystkie miłe słowa !
      Mam nadzieje ,ze wszystko się uda ...

      Usuń
  2. Cieszę się że wkońcu postanowiłaś podzielić się swoją pasją i twórczością z szerszym gronem odbiorców. Trzymam kciuki za krok w "nowy" rozdział życia i życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś a ja się cieszę ,że zajrzałaś!Dziękuję za kciuki i życzenia!

      Usuń
  3. Danusiu super, że rozpoczęłaś swojego bloga..Napewno będę tu częstym gościem ;)
    Agnieszka - aagaaz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu cieszę się ,ze mnie znalazłaś !Zapraszam!

      Usuń
  4. hmmm...fajnie. ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ,że pokazujesz piękne strony naszego życia ,pasje i swoje możliwości twórcze . Dana dalej tak trzymaj Pozdrawiam Ewiczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu dziękuję za wsparcie !!Zapraszam serdecznie :D

      Usuń
  6. Właśnie dzisiaj wpadłam na chwilkę - żyć się chce kiedy spotkać można tak uzdolnioną i pracowitą osobę. Piękne wszystko a szczególnie te podstawki na świecę Bożonarodzeniową Pozdrawiam Ewiczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełna podziwu i zachwytu dla Twoich prac ...masz smykałkę - więc ..pielęgnuj tę artystyczną duszę i rozwijaj ją , bo warto .

    Powodzenia ... Dano .

    OdpowiedzUsuń